
Tak jak w tytule, na tych zajęciach zajęliśmy się przygotowaniami na sześć miesięcy przed założeniem firmy. Omówiliśmy różne zagadnienia tj.:
Marketing- handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet kreować – i zaspokajać je.Jest to działanie mające na celu wynajdowanie, pobudzanie i zaspokajanie potrzeb podmiotów gospodarczych.
Klient- to osoba która korzysta z naszych usług, jest bardzo ważnym elementem naszej działalności, stąd też powiedzenie "nasz klient, nasz pan". Powinniśmy dążyć do zaspokojenia jego potrzeb i zyskania jego zaufania, przecież to właśnie klient jest nabywcą i to on decyduje o naszych dochodach.
Segmentacja rynku- procedura dokonania podziału rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów, które z uwagi na podobieństwo cech ujawniają podobny popyt, w celu przygotowania produktu wychodzącego naprzeciw ich potrzebom, a w konsekwencji uzyskania przewagi rynkowej.
Mówiliśmy o wpływach działalności na cele osobiste oraz zadawaliśmy pytania do wybranej przez siebie działalności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz